Beautiful Model Yan Ru Lee's first experience with ECR Peeling Program Procedure

Beautiful model cum IDO'S Clinic sponsee Yan Ru Lee has done her first treatment-- ECR Peeling Program.

Enzymatic Cellular Resurfacing (ECR) is a non-surgical procedure that combines naturally occurring botanical acids (both AHA and BHA) to remove a predictable uniform thickness of damaged or dead skin cell.

ECR is exclusively operated by our doctors and it can be individually tailored based on your skin problem. It is effective in treating fine wrinkles, large pores, oily skin, uneven skin tone and various types of scarring.

漂亮模特儿兼IDO'S Clinic 宣传大使李艳如日前进行了第一次的疗程--ECR酵素科学嫩肤。

此疗程有效祛除肥厚的角质或死皮,可以调节油脂分泌,改善粗大毛孔和促进胶原蛋白的产生,对于改善皱纹、收缩毛孔、凹凸洞、淡化黑斑和干燥肌肤非常有效。



Yan Ru Lee


以下是她的分享心得:

这是我第一次进行的疗程--ECR酵素科学嫩肤。以下是idos clinic赞助我的产品,是根据我的疗程和皮肤所安排的
很多人问我,皮肤都没东西为什么还要接受换肤?是这样的,我本身皮肤是暗淡不均的,鼻子也有黑头和粉刺的烦恼,而我进行的此疗程有效祛除肥厚的角质或死 皮,可以调节油脂分泌,改善粗大毛孔和促进胶原蛋白的产生,对于改善皱纹、收缩毛孔、凹凸洞、淡化黑斑和干燥肌肤非常有效!我现在接受了第一次的疗程,接 下来还会有待观察会再一次更新给大家!
此外idos clinic也很细心的帮我讲解产品的使用,也很贴心的为我写下所有保养使用的步骤!完全可以放心哦。

艳如的面子书:Yan Ru Lee II



For more information, kindly contact us
Email :idosclinic.customerservice@gmail.com
Facebook :https://www.facebook.com/idosclinic
Webpage :http://www.idosclinic.com/services.html
Tel :012-787 5992



No comments:

Post a Comment